tirsdag 8. juni 2010

Junidager med konsert i Frognerparken, sol og snart skoleslutt...




Det er fint i Frognerparken, ja jeg liker byparker, eller det vil si Frognerparken og Hyde Park som vel er de byparkene jeg har vært i, ja og forresten Luxembourgparken i Paris, som jeg var i for maaange år siden.

Lørdag skulle vi på gratiskonsert i Frognerparken, men så ville bare Victoria være med, og så var det jo så fint vær, så da ville jeg egentlig ut i skogen eller sitte på terrassen med en god bok, men så dro vi allikevel, og det var jo veldig fint da. Vi fikk se A1, det var mange folk, flott vær, og god stemning, og ja, Frognerparken er og blir noe for seg selv. Jeg husker jeg var der da jeg var liten, vi brukte den til løpeturer da jeg gikk på videregående skole i byen, og jeg har hatt med barna mine dit da de var små, og selvsagt har alle utenlandske gjester blitt tatt med til Frognerparken :-) Victoria møtte venninner, og jeg måtte gå alene litt, og savnet kanskje noen å gå sammen med, men fant ut at jeg måtte nyte solen og en red bull, grønt gress og fontener, og så gikk jeg og fant en sportsbutikk... Og da jeg kom hjem løp jeg opp til solobservatoriet
med fin musikk på øret!

Søndag var det nok en solfylt dag, vi hadde hyggelig besøk av mamma og pappa, og på kvelden fikk jeg endelig og plutselig motivasjon til å avslutte praksisrapporten min! (Den ble imidlertid veldig subjektiv...)

Mandag....jobb....litt turbulent dag....slitsomt...tror ikke jeg sier mer...

Tirsdag, besøk av nye elever (førskoledag), og de var fortsatt søte og høflige!! Krysser fingrene...

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer med skoleslutt og ny layout på bloggen. Kan det være at du har fått Mac??
Fine bilder fra Son!