fredag 21. mai 2010

Mer moro i mai!

Det har vært en uke med mange hyggelige og morsomme opplevelser! Jeg tok jo helg allerede tirsdag forrige uke, og det ble sykkelturer 4 dager på rad...2 turer fra Mylla til Tverrsjøen, blåveisturen med Martine, Skillingentur med Martine, og så var det 50-årsdagen til Britt med sykkeltur fra Korsvoll til Ullevålsseter (nesten).

Forrige lørdag tok jeg altså sykkelen på toget til Kjelsås, syklet til Korsvoll, og vi var fire damer som feiret Britt med rosa champagne på Åklungen i regnvær. Kvelden ble veldig hyggelig med middag på Korsvoll og flere morsomme damer som jeg ikke hadde møtt før. Er beæret over å få være en av 7 inviterte :-)

Søndag hilste vi på lille fetter Leon som ble født fredag kveld, og vi var på kino etterpå.

Mandag var det 17.mai. Det er hyggelig å være på Harestua med tog og aktiviteter og mange kjente på skolen. Barna er blitt store, og fyker rundt med venner! Martine og jeg syklet ned til ettermiddags-arrangementet, Benjamin solgte lodd.

Tirsdag var en kaotisk dag på jobb, men kvelden ble fin med middag i Oslo med Nih-damene (eller -jentene, som de andre sier..)

Onsdag var det herlig sykkeltur igjen i over 20 grader! Syklet til Tverrsjøen, og rundt Mylla. Årets første bad i Mylla! Kaldt...brrrr. men varmt når jeg kom opp i sola..

Torsdag var roligere på jobb, og jeg fikk hilse på 9 nye førsteklassinger som jeg skal være lærer for til høsten. Tror det blir veldig bra, de var søte og høflige, iallfall på dette første skolebesøket.. På kvelden var jeg med 6 andre damer og overrasket Elisabeth på 40-årsdagen hennes. Hun ble både overrasket og glad, kjempekoselig! Det ble en sen men fin kveld på Hønefoss, kjørte hjem i øsregn..

Denne langhelgen tenker jeg blir rolig med maling av bad, kjolesøm og flere turer på sykkel.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ser at du er aktiv, tøff og veldig sprek. Med så mange gjøremål og til og med badet så tidlig i mai, er tydelig tegn på aktiv dame. Ellers en fin blogg med gode bilder.

Unknown sa...

Mange fine bilder! Også så mange spreke sykkelturer!
Sprek jente det, tenker jeg! Hilsen Mor