søndag 26. september 2010

10 km på 55:26

Starter med å si at jeg er veldig fornøyd med tiden i overskriften! Er jo bare en vanlig mosjonist som ikke trener systematisk eller spiser og sover riktig foran et sånt løp, så ja, jeg er faktisk kjempefornøyd :-) Og det er 10 km i Oslo marathon jeg har løpt idag... Det var gøy å løpe, hadde tilskuere langs veien som gjorde løpet lettere og hyggeligere... Martine og Thomas var med og vi møtte Christina med barna, Thomas F løp. Det ble ingen gnagsår med nye sko, litt hold, og bare en tabbe; skulle drikke vann på 5 km, og tok feil..ble noe blå ekkel drikke... Også kunne jeg gitt på litt mer på slutten...kanskje...var sliten siste km...men ble heiet inn :-)

Nok om det... Det er hektiske dager med eksamensinnspurt, utfordringer på jobb (mine elever er fortsatt ganske søte da...), foreldresamtaler, personalmøte og kurs på Hamar. Helgen startet med togtur til Eina på kvelden i øsende kaldt regn, litt vorspiel med kirsebærlikør og rødvin hos Marte, konsert med "han med håret fra beat for beat" og en syngefyr på puben på Lund, en kald natt i sovepose (og ullundertøy!!) hos Marte og god frokost med bremykt og solbærgele. Lørdag fikk jeg sitte på med Sigruns fine volvo xc90 til Hamar, og vi var på et inspirerende kurs. Lærte bl.a. følgende :

Shoot for the moon, ´cause even if you miss you will be among the stars!

Hadde en hyggelig tur hjem fra Hamar og brukte lørdagskvelden til tv, skype og klesvask, og dagen idag har jeg allerede sagt nok om, bortsett fra at det blir fårikål til middag :-)

Tar med noen bilder fra en flott sykkeltur med Martine og Benjamin rundt Mylla forrige søndag. (Vi lurte forresten litt på hvordan beitende dyr skulle klare å lukke porten, og om det virkelig er båndtvang på sauer...hi hi...)


Ingen kommentarer: